🌈MOEDER MILK BOOSTER🌈
🌈MOEDER MILK BOOSTER🌈
🌈MOEDER MILK BOOSTER🌈

Kongsi Dengan Rakan-rakan

Moeder Milk Booster ni adalah gabungan makanan sunnah dan berkhasiat untuk ibu dan baby. . SUSU KURANG & SUSU CAIR ?? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Nak diceritakan.. "Saya dulu pon ada masalah susu kurang,susu kering, susu cair.. pam susu tak keluar , kalau keluar pon sikit sangat.. Rasa stress sgt, anak pula selalu meragam'" . "MEMANG rasa BUNTU nak fikirkan masalah ni.." . "Tapi bila kita sendiri sedar tentang kebaikan menyusu ni , saya berazam dan berikhtiar juga guna macam macam cara.. Antara ikhtiar saya, saya cuba consume MOEDER .. Alhamdulillah , sejak consume Moeder ni susu saya semakin bertambah..Sebelum ni saya pam dapat 2 oz ja Tapi sejak saya consume Moeder ni, sekali pam saya boleh dapat sampai 5-6 oz..Gembiranya saya.. Anak saya pun tidur lena hingga ke pagi..TERIMA KASIH MOEDER.. - Anis , Johor. . "Seronoknya bila dpt bf baby dgn tenang.. tak perlu lagi nak perah-perah, tekan2.. bila baby nak je terus sy boleh bgi.. paling best sekali sampai meleleh lepas baby kenyang minum. huhu, anak sy pun skrg dah kurg meragam" . BERTINDAK SEKARANG untuk Anak Anda. JOM BANYAKKAN dan PEKATKAN produksi susu badan Ibu. Anda Ibu yang HEBAT jika dapat Menyusukan Anak sampai 2 Tahun. . NAK di Bantu ? . WhatsApp Ekey 0129911252


Pilihan Urus Janji

Pos atau Penghantaran

Postage Excluded Please pm us for postage fees


Orang lain juga melihat

Baby Safety Bathing Seat

Baby Safety Bathing Seat

RM2017

Simple Plain Maternity Long Skirt – Grey

Simple Plain Maternity Long Skirt – Grey

RM552

Simple Plain Maternity Long Skirt – Black

Simple Plain Maternity Long Skirt – Black

RM557

FETAL KICK TRACKER

FETAL KICK TRACKER

RM202