Dianz Vitamilk Milk Booster
Dianz Vitamilk Milk Booster
Dianz Vitamilk Milk Booster

Kongsi Dengan Rakan-rakan

TWINS BABY PON BOLEH BENGKAK SUSU 😍 . Sis ni ada anak twins tau. Dulu selalu jer tak cukup susu utk twins dia ni. Alhamdulillah, lepas try consume Vitamilk ni, susu dah makin meriah. Bengkak susu, sampai demam2 sis ni dibuatnya. Sis ni dah tak risau dah lepas ni. Sbb twins dia tu dah cukup susu untuk twins dia. . . Nak baca feedback lain ? klik FEEDBACK MOMMY VOGUE MELETOP scroll je semua ada 😘 ⬇⬇⬇ ======================= Singgah2 la tengok lebih lagi testimoni Miss Lily @vitamilkmelaka_susuibu 🌸 ======================= . . Nak order ? ✅ Rm 65 sahaja 😍 tahan lebih sebulan 📦 (1 kotak) 30 sachet / 1 sachet selepas sahur koyak n kemam tkpyh bancuh ! ------------------------------------- 🚗 COD / SelfPickup : Available ✅ 📦 Pos : Everyday 💡 All Dianz Product READY STOCK ------------------------------------- WhatsApp Miss Lily 0149492489📲 . . . psst..💥DROPSHIP WANTED💥 . . #breastfeeding #susuibu #nursingcovermalaysia #ebmstorage #milkboostermalaysia #susumeriah #susubadan #milkbooster #breastpump #codmelaka #vitamilk #breastpumpmalaysia #ibumenyusu #pantaiklebang #energybooster #nursingcover #bymisslily #dianzmelaka #susumelimpah #bramenyusu #pregnant #susubanyak #ibumengandung #ibuhamil #ibubersalin #baranganbayi #milkboostermurah #dianzvitamilk #vitamilkmelaka #numiesbuddies


Pilihan Urus Janji

Perjumpaan

Klebang Besar, Malaysia

Pos atau Penghantaran

Postage add RM7 SM Postage add RM12 SS


Orang lain juga melihat

Tommee Tippee Milk Powder Dispenser

Tommee Tippee Milk Powder Dispenser

RM301

3 pcs Medela Breastmilk Collection and Storage Bottles (150ml)

3 pcs Medela Breastmilk Collection and Storage Bottles (150ml)

RM991

Medela Milk Storage SIX Bottles Set

Medela Milk Storage SIX Bottles Set

RM1265

Puting Susu Tomme 2pcs

Puting Susu Tomme 2pcs

RM255