HONDA CITY RAMADHAN PROMO!
HONDA CITY RAMADHAN PROMO!
HONDA CITY RAMADHAN PROMO!
HONDA CITY RAMADHAN PROMO!
HONDA CITY RAMADHAN PROMO!
HONDA CITY RAMADHAN PROMO!

Kongsi Dengan Rakan-rakan

⌛🔊Last Call!! Last Call!!🔊⌛ 💗💗Promosi HONDA CITY AIDILFITRI 2017!!💗💗 Lepas ni dah tak dapat macam ni dah!! Jangan cakap tak bagitau ye? 💥 Mana lagi nak dapat kereta yang berkuasa tapi menjimatkan, sedap mata memandang lagi meyakinkan? 💥 Dapat pulak tu tawaran berganda! Ada rebet, ada servis percuma lagi! Mana nak dapat?! 💥 Kereta segera!! Minggu ni buat loan, minggu ni jugak dapat kereta!! Fuiyooo!! 💥 Raya anda lebih bermakna tahun ini dengan kegirangan berkereta baharu!! 💥 Cepat, pantas, mudah!! Call/whatsapp je 01132320078- NIZAM sekarang! Klik➡ www.wasap.my/601132320078 Klik➡ www.wasap.my/601132320078 Klik➡ www.wasap.my/601132320078 ➡ Warna yang ditawarkan - Merah Hati, Kelabu Gelap, Hitam, Putih serta Perak (Silver) ➡ 3 Variasi ditawarkan dengan harga bermula dari $74,000! ➡ Ruang bagasi terluas dalam kelasnya (536L) ➡ Kuasa terhebat dalam kelasnya yang lebih menjimatkan minyak (120hp/ 5.7L perkm) ➡ Pelbagai lagi kehebatan serta kelebihan untuk anda!😊 Inilah masanya!! Jangan berlengah! Jangan ketinggalan!! Tawaran hanya untuk anda, pelanggan² setia #belikeretahonda & @niezamkeanu_honda sahaja!😉 #thepowerofdreams #sayajualkereta #telus #bestserviceintown #hondacity #city #ramadhan2017 #aidilfitri2017 t&c


Pilihan Urus Janji

Pos atau Penghantaran

niezmo@gmail.com


Orang lain juga melihat

C-LOAN : 2015 Nissan Grand Livina 1.6 (A) MPV

C-LOAN : 2015 Nissan Grand Livina 1.6 (A) MPV

RM12,8000

Axia Tanpa Loan Bank.deposit Rm9500

Axia Tanpa Loan Bank.deposit Rm9500

RM9,5008

Num Plate MCL80 For Sale

Num Plate MCL80 For Sale

RM2,00012

Car Dealer

Car Dealer

RM012