HONDA CITY RAMADHAN PROMO!
HONDA CITY RAMADHAN PROMO!
HONDA CITY RAMADHAN PROMO!
HONDA CITY RAMADHAN PROMO!
HONDA CITY RAMADHAN PROMO!
HONDA CITY RAMADHAN PROMO!

Kongsi Dengan Rakan-rakan

⌛🔊Last Call!! Last Call!!🔊⌛ 💗💗Promosi HONDA CITY AIDILFITRI 2017!!💗💗 Lepas ni dah tak dapat macam ni dah!! Jangan cakap tak bagitau ye? 💥 Mana lagi nak dapat kereta yang berkuasa tapi menjimatkan, sedap mata memandang lagi meyakinkan? 💥 Dapat pulak tu tawaran berganda! Ada rebet, ada servis percuma lagi! Mana nak dapat?! 💥 Kereta segera!! Minggu ni buat loan, minggu ni jugak dapat kereta!! Fuiyooo!! 💥 Raya anda lebih bermakna tahun ini dengan kegirangan berkereta baharu!! 💥 Cepat, pantas, mudah!! Call/whatsapp je 01132320078- NIZAM sekarang! Klik➡ www.wasap.my/601132320078 Klik➡ www.wasap.my/601132320078 Klik➡ www.wasap.my/601132320078 ➡ Warna yang ditawarkan - Merah Hati, Kelabu Gelap, Hitam, Putih serta Perak (Silver) ➡ 3 Variasi ditawarkan dengan harga bermula dari $74,000! ➡ Ruang bagasi terluas dalam kelasnya (536L) ➡ Kuasa terhebat dalam kelasnya yang lebih menjimatkan minyak (120hp/ 5.7L perkm) ➡ Pelbagai lagi kehebatan serta kelebihan untuk anda!😊 Inilah masanya!! Jangan berlengah! Jangan ketinggalan!! Tawaran hanya untuk anda, pelanggan² setia #belikeretahonda & @niezamkeanu_honda sahaja!😉 #thepowerofdreams #sayajualkereta #telus #bestserviceintown #hondacity #city #ramadhan2017 #aidilfitri2017 t&c


Pilihan Urus Janji

Pos atau Penghantaran

niezmo@gmail.com


Orang lain juga melihat

BMW E60 523i LCi* 2008

BMW E60 523i LCi* 2008

RM26,0000

FERRARI 458 2016

FERRARI 458 2016

RM220,0008

Mercedes Benz E250 Sport

Mercedes Benz E250 Sport

RM250,0000