JTX Air Tracker
JTX Air Tracker
JTX Air Tracker

Kongsi Dengan Rakan-rakan

"MINYAK NAIK??? ASYIK NAIK JER, APA KITA NAK BUAT EK?" Jawapannya ..... KITA TAK BOLEH BUAT APA-APA.... Klau cam tu, JOM KITA GUNAKAN JTX AIR TRACKER pada enjin kereta kita untuk penggunaan minyak yang lebih jimat..... ★★★CER BACA KISAH SAYA DAN JTX AIR TRACKER★★★ Saya mula gunakan JTx Air tracker ni pada bulan Mei 2014. Mulanya saya pun tak percaya pada pelekat yang kata orang boleh bantu jimatkan minyak. Saya cuba jer guna sebab ramai orang cakap macam tu.... Sebelum ni saya akan mengisi minyak kereta setiap 4 hari sekali tetapi selepas gunakan JTX Air tracker ni, saya hanya perlu mengisi kereta saya selepas 5 1/2 hari digunakan.... Ok jugak kan???? Bulan lepas, saya hantar kereta saya ke pusat servis. Semasa saya mengambil kereta saya selepas di servis, staf di pusat servis bertanya pada saya, "Kak, akak jarang guna air cond ke bila memandu?" "Eh! X de la, akk x boleh kalau x guna air cond masa memandu sebab tak tahan panas, kenapa ye?" Jawapan staf tu "Betul kak? Saya tengok FILTER ENJIN KERETA AKAK BERSIH jer... tu yang saya tanya..." Saya memang x faham pasal enjin kereta ni tapi tu lah yang diberitahu oleh pakar pasal enjin kereta.... Di samping tu bunyi enjin kereta kita pun jadi lebih lembut dan sedap telinga mendengar..... Nak guna pun senang, cuma perlu tampal jer kat air filter enjin kereta anda...... SENANG DAN AMAT MENJIMATKAN.....


Pilihan Urus Janji

Pos atau Penghantaran

01120678903, COD rawang, gombak, bukit beruntung, batang kali, selayang


Orang lain juga melihat

PG Cockpit Shine Spray (500ml) - Car Care Interior

PG Cockpit Shine Spray (500ml) - Car Care Interior

RM150

Sunroof Visor Honda 35" with clip Japan

Sunroof Visor Honda 35" with clip Japan

RM2801

AUDIOBANK 4 CHANNEL AMP 1600WATT

AUDIOBANK 4 CHANNEL AMP 1600WATT

RM3000