Kongsi Senarai Ini

Komen Awam

    Kamera Gostan Satu Set = Night Vision Car Reversing Camera + Car Rear View Kit 4.3\" TFT LCD Monitor

    icon

    6 months ago oleh syamzsports

    icon

    RM120

    icon

    9 Suka

    icon

    Baru

    icon

    Kamera Gostan Satu Set... . Night Vision Car Reversing Camera + Car Rear View Kit 4.3\" TFT LCD Monitor . Satu set diberi . Baru Dalam kotak . PEMASANGAN SANGAT MUDAH (Pasang sendiri jer) - Punca karen dari wayar lampu reverse. - Tak payah pakai karen dari tempat lain. - Bila anda masuk gear reverse, kan lampu reverse menyala kan? Jadi, automatic skrin pon akan menyala. Hanya caj kan wayar tu pada wayar lampu reverse. (Macam dalam gambar yang menyala tu, saya cajkan pada adapter 12V) - Wayar panjang ke belakang tu hanya selitkan kat celah atas dalam getah tu je. - Kamera boleh lekatkan kat area lampu no plat. Wayar kamera tu pastikan masukkan dari luar, kalau kamera tu dimasukkan dari dalam ke luar memang tak boleh arr. . Berminat? Call / SMS / Whatsapp : 0125059586 . Payment Maybank / CiMB . Harga : RM120.00 (COD Bandar Muar) Jika nak PosLaju tambah RM10 . Terima Kasih Atas Minat Anda

    Dapatkan Ini

    icon

    Perjumpaan

    icon

    Muar

    Bandar Muar

    icon

    Pos & Penghantaran

    PosLaju RM10

    Temui Penjual

    syamzsports
    syamzsports
    isFacebookVerifiedisEmailVerified
    • positiveReviewsCount0
    • neutralReviewsCount0
    • negativeReviewsCount0

    ANDA MUNGKIN JUGA SUKA