Kongsi Senarai Ini

Komen Awam

  • mohdalifbassari
    mohdalifbassari

    Roadtax ori maksud nya ?

  • damienapocalypse
    suf rashid

    **BACA SAMPAI HABIS DAN FAHAMKAN** MEMBACA AMALAN MULIA... Salm kepada semua penguna kereta yg mahu membeli kereta Sg/singapore tolng baca dan paham kn duhulu sebelum membeli...... 🚫Ada tak anda pernah di tawarkan untuk membeli kereta singapore yang serba murah. Seperti kereta BMW 5series pun anda boleh dapat harga dari 15k - 20k. Maklumat ini diperoleh dari seorang dealer dan penguna kereta singapore yang menetap di johor yang telah menjual puluhan kereta singapore. Apa itu kereta singapore? Kereta scrap adalah kereta singapore yang nak lupus setelah 7-10 tahun digunakan oleh rakyat Singapore dan berada di dalam stor sebelum dilupuskan. Adakah kereta ini mempunyai dokumen sah untuk digunakan di malaysia? Tidak ada, kereta ini tiada dokumen yang sah untuk digunakan .. Jika seseorang itu menggunkan kereta singapore mereka akan menduakan atau menklonkan kereta itu dengan ROADTAX original. sebagai contoh, saya ada BMW5 yang saya beli secara legal atau sah, dan saya beli satu lagi bmw5 dari singapore memakai no.plat yang sama. Printed Roadtax sticker itu di beli dari kawan yang kerja sebagai JPJ. Ada juga di antara mereka menggunakan Geran Total Lost yang di beli dengan harga 25k-30k bergantung jenis kereta. yang menggunakan geran total lost lebih selamat berbanding plat klon. Bagaimana ada Roadblok? Kebiasanya pihak berkuasa akan melihat IC. lesen dan roadtax jika anda tiada masalah ini insyallah lepas dari sekatan jalan raya. Bila jadi pengguna kereta singapore mereka akan tahu macam mana nak dikesan. Bagaimana dengan insurans? Tiada Insurans untuk kereta singapore Ada tak rakyat malaysia yang pakai kereta singapore? Memang ada, dan ramai orang yang memakai kereta singapore ni. Anda boleh melihat di bandar-bandar seperti Johor atau kuala lumpur, dan sekiranya anda pakar mengetahui spesifikasi kereta singapore anda akan tahu itu kereta singapore, dan untuk maklumat anda memang ramai yang memakainya. Ada di antara pemakai kereta singapore itu mahir dan pandai menukar atau convert spec kereta itu kepada malaysia. Spec malaysia dan singapore tidak jauh beza. Jika berlaku kemalangan Memandangkan kemalangan sukar di elak, setiap kereta pasti mungkin bertembung. Jika berlaku kemalangan, anda mesti selesai di tempat tu juga,. Selesaikan dengan orang tu juga. Saya risau untuk memakai kereta ini akan risiko dengan pihak berkuasa. Betul, Kereta singapore ini walaupun bukan kereta curi tetapi tetap dengan risikonya Cuba anda bayangkan, anda ingin memakai bmw 5 siries engan harga 18k-20k walapun harga marketnya masih sekitar 100k hingga 200k. “ anda mahu kereta mewah dengan membayar harga teramat murah dan mempunyai geran?” itu sangat mustahil tuan. Rata-rata yang pakai kereta singapore ni beranikan diri untuk memakai kereta idaman mereka. Sebagai contoh kawan saya seorang kerani mahu memakai subaru imprezza. Dan ada di antaranya di kalangan orang muflis dan blacklist bank. Ada juga dikalangan pengguna mempunyai anak yang ramai, hanya ada kancil sahaja, mahu buat loan beli MPV tak mampu.Sekiranya anda takut dan tidak berani, tidak usah memakainya. Bagaimana cara pembayarannya CASH, dalam bentuk tunai. Tiada loan untuk keretea singapore. Lepas anda membayarnya boleh ambil bawa balik rumah. Bagaimana anda pakai kereta ini. Mereka yang pakai kereta singapore ini, sememangnya mesti mematuhi setiap kali memandu Seperti - Mematuhi jalan raya dan tidak memandu laju. - Selalu memastikan roadtax sentiasa hidup - Berani memberi senyuman di kala roadblok kepada pihak berkuasa - Tidak menghebohkan kepada orang yang anda beli kereta murah dan singapore - Sifat merendah diri dalam memandu - Pakai untuk diri sendiri sahaja. - Berhati-hati semasa memandu - Tidak mempunyai masalah lesen memandu Ada di antaranya sudah pakai hampir 7 tahun. Bagi pengguna kereta singapore yang benar-benar faham saja akan menggunkan kereta ini. tidak perlu membayar harga Tax yang tinggi. Slm semua....PERINGGATAN!!!...kepada semua pembeli atau yg baru barhasrat nk membeli kereta status scrap car singapore setiap pembelian perlu deposit...no depo no deal....x ada alasan nk bg tahu takut kena tipu dan mcm alasan...selagi tak ada deposit sy angap tak serius dan segala2nya sy tidak akan aturkn......rasa nk deal ngn sy perlu deposit....kalo takut deposit abaikn..... SALM SEMUA..... KEPADA YG BERCADANG MEMBELI KERETA SG/SCRAP CAR SINGAPORE MELALUI SAYA SENANG AJE....PERCAYA BOLEH DEAL...KALAU WAS2 ABAIKN....🏳🏳 Sy penat dh nk dgr ayat yg same je ... "boleh caya ke...sy dh bnyk kali kena tipu..." Yang saya pulak tak pernah kena tipu ke?? Kereta buyer bawak larilh.. Kereta dah keluar buyer tak timbullah... Kalau saya nak detailkan masalah-masalah scammer ni sampai esok pun tak habis.. Jadi seeloknya sebelum nak deal atau bercadang-cadang nak beli tu pastikan yang anda benar-benar faham apa itu KERETA SG... Supaya tidak ada masalah berbangkit selepas urusan selesai... Fikir-fikirkan... Nak deal terus whatsapp 0196775412 #trustedseller #keretasgsaja #nodeponodeal

Mazda RX8 Rm8500 Cash

icon

10 months ago oleh damienapocalypse

icon

RM8,500

icon

4 Suka

icon

Sudah digunakan

icon

Condition tip top. Price include original roadtax dan delivery area kl. Ready cash buyer whatsapp 0196775412

Temui Penjual

damienapocalypse
damienapocalypse
isFacebookVerifiedisGplusVerifiedisEmailVerified
  • positiveReviewsCount0
  • neutralReviewsCount0
  • negativeReviewsCount0

ANDA MUNGKIN JUGA SUKA