Kongsi Senarai Ini

Komen Awam

    MiniTurbo + TuneMaster COMBO

    icon

    7 months ago oleh jafni_te_miniturbo

    icon

    RM220

    icon

    2 Suka

    icon

    Baru

    icon

    Broo.. aduii, bulan ni aku pening laa, sejak aku psg combo pakej jimat *MTTM* ko tu, aku asyik dpt surat *CINTA* jee. Bukan laju sgt pun aku bwk, stakat 140-160 tu chill la, kecoh laa. Kalo peminat aku pkai, aku rs diorg pun sma mcm aku nnt. Ms tu, aku plak bg surat *layang* kt diorg. *Sblm psg Mini Turbo + TuneMaster*, kereta aku mcm2 mslah: Lembab Tekan pedal lambat jalan Psg aircond terus berat Naik bukit mcm kura2 Minyak cpt sgt abis 0-100 lmbat sgt nk smpai *Lepas psg Mini Turbo + TuneMaster* Kereta *ringan*, laju semacam Pedal letak kaki je, *terus jalan* Psg aircond pun relax, jalan laju je. Sikit berat pun *xde*. Naik bukit pun laju, siap blh *ptong* kreta lain lg. Alhamdulillah, minyak plg best broo, *JIMAT* sgt2. Drive kreta relax je, tp sdar x sdar dh 140km/h. Xsengaja *terbawk* laju. (Blh tgk testimoni kt atas la) Utk Fuel Injection Shj Sape2 yg berminat nak dptkan combo jimat *MTTM* dgn hrga yg mmg *CNTIK* Blh pm sy http://www.wasap.my/60123171194

    Dapatkan Ini

    icon

    Petaling Jaya

    Temui Penjual

    jafni_te_miniturbo
    jafni_te_miniturbo
    isFacebookVerifiedisGplusVerifiedisEmailVerified
    • positiveReviewsCount1
    • neutralReviewsCount0
    • negativeReviewsCount0

    ANDA MUNGKIN JUGA SUKA