Kongsi Dengan Rakan-rakan

Broo.. aduii, bulan ni aku pening laa, sejak aku psg combo pakej jimat *MTTM* ko tu, aku asyik dpt surat *CINTA* jee. Bukan laju sgt pun aku bwk, stakat 140-160 tu chill la, kecoh laa. Kalo peminat aku pkai, aku rs diorg pun sma mcm aku nnt. Ms tu, aku plak bg surat *layang* kt diorg. *Sblm psg Mini Turbo + TuneMaster*, kereta aku mcm2 mslah: Lembab Tekan pedal lambat jalan Psg aircond terus berat Naik bukit mcm kura2 Minyak cpt sgt abis 0-100 lmbat sgt nk smpai *Lepas psg Mini Turbo + TuneMaster* Kereta *ringan*, laju semacam Pedal letak kaki je, *terus jalan* Psg aircond pun relax, jalan laju je. Sikit berat pun *xde*. Naik bukit pun laju, siap blh *ptong* kreta lain lg. Alhamdulillah, minyak plg best broo, *JIMAT* sgt2. Drive kreta relax je, tp sdar x sdar dh 140km/h. Xsengaja *terbawk* laju. (Blh tgk testimoni kt atas la) Utk Fuel Injection Shj Sape2 yg berminat nak dptkan combo jimat *MTTM* dgn hrga yg mmg *CNTIK* Blh pm sy http://www.wasap.my/60123171194


Orang lain juga melihat

mohawk power amp

mohawk power amp

RM5002

Gear Knobs For Manual Cars

Gear Knobs For Manual Cars

RM1510

Multifunction Portable Food Container in car usb Food Warmer Bento

Multifunction Portable Food Container in car usb Food Warmer Bento

RM350