MiniTurbo + TuneMaster COMBO
MiniTurbo + TuneMaster COMBO
MiniTurbo + TuneMaster COMBO
MiniTurbo + TuneMaster COMBO
MiniTurbo + TuneMaster COMBO
MiniTurbo + TuneMaster COMBO

Kongsi Dengan Rakan-rakan

Broo.. aduii, bulan ni aku pening laa, sejak aku psg combo pakej jimat *MTTM* ko tu, aku asyik dpt surat *CINTA* jee. Bukan laju sgt pun aku bwk, stakat 140-160 tu chill la, kecoh laa. Kalo peminat aku pkai, aku rs diorg pun sma mcm aku nnt. Ms tu, aku plak bg surat *layang* kt diorg. *Sblm psg Mini Turbo + TuneMaster*, kereta aku mcm2 mslah: Lembab Tekan pedal lambat jalan Psg aircond terus berat Naik bukit mcm kura2 Minyak cpt sgt abis 0-100 lmbat sgt nk smpai *Lepas psg Mini Turbo + TuneMaster* Kereta *ringan*, laju semacam Pedal letak kaki je, *terus jalan* Psg aircond pun relax, jalan laju je. Sikit berat pun *xde*. Naik bukit pun laju, siap blh *ptong* kreta lain lg. Alhamdulillah, minyak plg best broo, *JIMAT* sgt2. Drive kreta relax je, tp sdar x sdar dh 140km/h. Xsengaja *terbawk* laju. (Blh tgk testimoni kt atas la) Utk Fuel Injection Shj Sape2 yg berminat nak dptkan combo jimat *MTTM* dgn hrga yg mmg *CNTIK* Blh pm sy http://www.wasap.my/60123171194


Orang lain juga melihat

Momo Steering

Momo Steering

RM501

195 55 15 Michelin tayar (free)

195 55 15 Michelin tayar (free)

RM00

Cover Set 125z Hly, Lc V1 & V2, Y15, Helmet Arai N Shoie Copy Ori, Sport Rim Enkei Full Cop 3 Btg N 6btg, Pam Lc 5speed Oem..

Cover Set 125z Hly, Lc V1 & V2, Y15, Helmet Arai N Shoie Copy Ori, Sport Rim Enkei Full Cop 3 Btg N 6btg, Pam Lc 5speed Oem..

RM999.992