Kongsi Senarai Ini

Komen Awam

Mybc World

icon

1 year ago oleh najmiqistina

icon

0 Suka

icon

Dalam Kommuniti

icon

Student/surirumah dan penganggur digalakan join, sebab bisnes mudah dan PANTAS. Dari A-Z saya ajar, yg minat berbisnes tapi modal rendah. Nk join bisnes #mybcworld just perlu modal RM50 sahaja!! Rendah kan? Income mencecah RM1000 seminggu.. untung ke tak untung? Saya tak cakap bohong saya dah dapat RM4600 dalam 3bulan. Macam macam testimoni dh saya dapat, ada dapat RM1K RM5K RM30K hasil join bisnes #mybcworld. Anda dapat apa kalau tengok je? Tepuk dada tanya selera la. Yg dh join tu dijamin dapat dah, yg belum ni teruskan jelah tengok nnt diri sendiri yg rugi. Kalau sehari dh rugi RM100, kalau sebulan? Ha kira sendiri deh hihi. #mybcworldterbaik #mybctestimoni #mybcteam WHATSAPP 01119997266

Temui Penjual

najmiqistina
najmiqistina
isFacebookVerifiedisEmailVerified
  • positiveReviewsCount0
  • neutralReviewsCount0
  • negativeReviewsCount0

ANDA MUNGKIN JUGA SUKA