nt10
nt10
nt10
nt10

Kongsi Dengan Rakan-rakan

Assalamualaikum... ♥ BUANG CARBON ♥🏍🏍 ♥ BUANG CARBON ♥🏍🏍 ♥ BUANG CARBON ♥🏍🏍 Berapa lama dah moto(🏍)anda tak buang carbon ? Moto lembap ? Kuat makan minyak ? Tak ada bajet ? Tak ada masa ? Kena buka enjin ? ►►► Dengan sebotol nt10 “Octane Max” je, moto anda akan jadi lebih ringan, tambah pickup dan amat jimat minyak…tak yah buka enjin…seolah2 baru top overhaul ◄◄◄ Dengarlah komen bro Haris dari Kg Melayu Subang … “…Nak tanya sikit…bila daa campur nt10 kt minyak hitam bunyi moto akan jadi laen ea. Pstu mmg ada asap putih sikit2 kee…kee asap tuu tgh cuci anjin yee…bunyi pun mcm laen laa tak mcm biasa…Ooyeekee asap tuu takde apa ape la ye…Haahh bunyi dia seketol2 padu mcm tu laa…Bos yg botol putih ni campur kt petrol kn…tuang semua satu botol kn…kenape jadi semput2 yee…..Bos semput2 daa hilang. Saya over ram klua asap hitam tros hilang semput2…Bwk atas haiwey moto jadi ringan sangat…Mcm moto baru...trbaik laa “ 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌 Nak moto ringan ►► nt10 EC + OM Nak lebih pickup ►► nt10 EC + OM Enjin lebih senyap ►► nt10 EC + OM Moto jimat minyak ►► nt10 EC + OM Tambah top speed ►► nt10 EC + OM Cepat dpt top speed ►► nt10 EC + OM 👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌 Messenger/Whatsapp skrg !! SILA JANGAN “PM” !!📢📢📢 Utk 50 pelanggan setiap hari yg Messenger/Whatsapp, dia dpt harga special !📢📢📢📢📢📢📢📢 www.wasap.my/0173986511 www.wasap.my/0173986511 #tak perlu overhaul #jimat masa #jimat wang


Pilihan Urus Janji

Pos atau Penghantaran

Berminat blh pm dan follow ig empire_shop28(ig) 0173986511


Orang lain juga melihat

JVC DVD Player and 2 Amps (buddled)

JVC DVD Player and 2 Amps (buddled)

RM1,0000

LIMITED Y15 ENKEI 3 BATANG FULLCOP

LIMITED Y15 ENKEI 3 BATANG FULLCOP

RM4508

AGV Corsa Winter Test 2015

AGV Corsa Winter Test 2015

RM2,8002

Car Seat Chair Side Bag Hanging Organizer Storage Multi-Pocket

Car Seat Chair Side Bag Hanging Organizer Storage Multi-Pocket

RM9.906