Pelan Perlindungan Diri & Keluarga-takaful
Pelan Perlindungan Diri & Keluarga-takaful
Pelan Perlindungan Diri & Keluarga-takaful

Kongsi Dengan Rakan-rakan

This story is too kliche...tetapi....fikir-fikirkanlah.... KALAU BOLEH KU UNDUR MASA 2013... Sorry la Ms Agent.. Saya belum ready lagi nak menyimpan.. bajet agak kurang..komitmen tinggi. Tunggulah bila kewangan lapang skit (dalam hati masakan umur 30an mcm aku bole kena sakit teruk...tak kan lah mati awal sangat..) 2014... Ms agent oiii...... Gaji memang dah naik.... tapi saya baru je angkat kete baru. Simpanan awak tu, tunggu cashflow saya ok sket ya . Sekarang ni mmg tengah ketat 2016... Ms Agent, ...awak masih buat Takaful lagi ke? Saya nak kena jumpa awak sekarang... Urgent ni. Doktor suspect sy kena high blood and saluran darah tersumbat. Quotation awak bagi dulu valid lagi tak? Tolong saya awak.. Dia cakap kalu angio 28k kalau buat bypass, mahu kena 60k. Hakak? Mana Hakak? Hello Hakak!! 2017... Krikk..krikkk..krikkk... PENGAJARAN Kami di sini sedaya upaya ingin galakkan anda bertabarru'. Kami sentiasa bersedia. Risiko kehidupan sukar dielakkan ..hanya menanti masa sahaja. Kami bole tunggu lagi 5 tahun ..10 tahun ... Tapi adakah 3D - Death , Disability and Dread Desease bole menunggu... kami tak pasti! Tugas kami hanya perlu berjumpa anda sebelum 3D sampai pada anda. Jika bukan utk anda sekalipun ..tak apalah tapi fikirkan lah untuk isteri,ibubapa dan anak2 anda yg dikasihi. Takaful hanya boleh dimiliki semasa ANDA TAK PERLUKANNYA..di saat ANDA BENAR2 MEMERLUKANNYA ...Anda Mungkin Sudah Tidak Layak.. #aiapublictakafuleiyfa #takaful #goldmedikalcard #lindungilahyangtersayang #0132668612ifa


Pilihan Urus Janji

Perjumpaan

Klang, Malaysia


Orang lain juga melihat

List & Win RM50 GIANT vouchers

List & Win RM50 GIANT vouchers

RM0681

💥GAMBIR SERAWAK ORIGINAL💥

💥GAMBIR SERAWAK ORIGINAL💥

RM301

Pre order PU Sleeve Stitching Stand Collar Coat Jacket

Pre order PU Sleeve Stitching Stand Collar Coat Jacket

RM705

Pre order Stand Collar Sleeve Stitching Men‘s Jacket

Pre order Stand Collar Sleeve Stitching Men‘s Jacket

RM702