Kongsi Senarai Ini

Komen Awam

Lihat Komen Awal
  • crownbundles
    crownbundles

    Sy pun kena juga cam nie sis mmg sama cara yg dia guna.mula2x tu takut juga kita baru nak start niaga tiba2x jadi mcm nie... lm2x tu rasa hati cam xsedap terus call bank tanya. Bila pihak bank kata xde transaction dan xkan ada pun cam tu. Terus block... confirm scammer... diorg bleh ugut kita lg tu... dahsyat betul kan...emmmmmm... mujur la tak transfer kan duit tu klu tak penat usaha selama nie... diorg sedap2x dpt duitnye...

  • joy.dots
    joy.dots

    Demi keselamatan anda baik u edit gambar post u.. nama, bank no & email u... nanti kena spam kan.

  • zue.syuk
    zue.syuk

    @joy.dots tq.. πŸ‘Œ

Penipu!! Spam!! Careful semua πŸ˜’

icon

11 months ago oleh zue.syuk

icon

7 Suka

icon

Dalam Kommuniti

icon

Kejadian semalam selama 2 jam transaction. Jadi pada diri saya sendiri. Awalnya nak beli barang 😁. Last2 jadi lain 😬. Nasib baik tak buat ape yang disuruh 😡. International transaction la sangat 😎😎. Harap semua berhati-hati. Jangan sampai terpedaya πŸ“΅πŸ“΅. Ada je yang nak ambil kesempatan.

Dapatkan Ini

icon

Petaling Jaya

Temui Penjual

zue.syuk
zue.syuk
isFacebookVerifiedisEmailVerified
  • positiveReviewsCount13
  • neutralReviewsCount0
  • negativeReviewsCount0

ANDA MUNGKIN JUGA SUKA