Sell
Fashion
Home & Living
Mobiles & Electronics
Hobbies & Games
Cars & Property
Jobs & Services
Others

hanimjannah

No reviews

RM72

sha-k product

icon

Giant Hypermarket

icon

Meetup

icon

New

sha-k cali coklat mmg sdap sgt2 tak rase pahit pun bile bile masuk mulut kan dia rasa mcm ni mkn gula2 coklat dah byk kebaikan nye tau lagi2 utk masalah wanita keputihan dan mcm2 lagi tgh mgandung pantang atau pun susu bdan blh mkn sis jgn risau jika anak sembelit pun blh bg mkn insyallah tak sembelit lagi sis mai lah cume...sy dah cube dan mmg terbaik sbb tu sy jual utk kebaikan bersama...♥️♥️♥️ whatsapp kami laju2 tau...😘

1 month ago In Skin, Bath, & Body

icon

sha-k product

icon

Others

Listed by hanimjannah

Very Responsive

Verified

Check seller profile