Shaklee
Shaklee
Shaklee

Kongsi Dengan Rakan-rakan

‎بسم الله الرحمن الرحيم Biar Eti buat introduction ye.. Minggu lepas Eti ada cakap #projekraya yg eti nak buat kan. 🤔🤔 Eti baru je nak jinak2 dalam bidang kecantikan dan kesihatan nihh.😇 Yelahhh, Eti tengok orang lain boleh nape Eti tak boleh nak cantik dan sihat macam dorang jugak kannn😏😏 (Ni kes tengok bloggers, kengkawan retis lah nii). Oppss, ni bukan kes jeles negative taw!☝🏻☝🏻👅👅 Kita bersaing secara sihat okehhhh.. Apa yg Eti nak share ni, semestinya semua orang nak dgr dan nak tau!💅🏻💅🏻 Nak cantik, mesti kene sihat dlu! ✔️Cantik Dalaman ✔️Cantik Luaran Nak cantik mesti kena ada pelaburan dia🤗🤗 Nak sihat mesti kena ada pelaburan dia juga😘😘 Untuk sebarang nasihat, boleh messanger/pm Eti okehhh✌🏻 #shakleetrusteddealer #teamRPG


Pilihan Urus Janji

Pos atau Penghantaran


Orang lain juga melihat

Clearance Sale / per

Clearance Sale / per

RM55

New Broker in Malaysia

New Broker in Malaysia

RM4993

MYR30 COMMUNITY

MYR30 COMMUNITY

RM302

[BUY 5 FREE 1] Poslaju Prepaid Size L Flyer

[BUY 5 FREE 1] Poslaju Prepaid Size L Flyer

RM10.504