Shaklee
Shaklee
Shaklee

Kongsi Dengan Rakan-rakan

‎بسم الله الرحمن الرحيم Biar Eti buat introduction ye.. Minggu lepas Eti ada cakap #projekraya yg eti nak buat kan. 🤔🤔 Eti baru je nak jinak2 dalam bidang kecantikan dan kesihatan nihh.😇 Yelahhh, Eti tengok orang lain boleh nape Eti tak boleh nak cantik dan sihat macam dorang jugak kannn😏😏 (Ni kes tengok bloggers, kengkawan retis lah nii). Oppss, ni bukan kes jeles negative taw!☝🏻☝🏻👅👅 Kita bersaing secara sihat okehhhh.. Apa yg Eti nak share ni, semestinya semua orang nak dgr dan nak tau!💅🏻💅🏻 Nak cantik, mesti kene sihat dlu! ✔️Cantik Dalaman ✔️Cantik Luaran Nak cantik mesti kena ada pelaburan dia🤗🤗 Nak sihat mesti kena ada pelaburan dia juga😘😘 Untuk sebarang nasihat, boleh messanger/pm Eti okehhh✌🏻 #shakleetrusteddealer #teamRPG


Pilihan Urus Janji

Pos atau Penghantaran


Orang lain juga melihat

SUSPICIOUS BUYER.

SUSPICIOUS BUYER.

RM023

ALUMINIUM FOLDABLE PICNIC TABLE

ALUMINIUM FOLDABLE PICNIC TABLE

RM2508

Personal Shopper Service

Personal Shopper Service

RM00

Offer Me Ur Price

Offer Me Ur Price

RM014