Stylelista Festival Perlis Malaysia


RM888,888,888,888.88
Intan, Malaysia

Kongsi Dengan Rakan-rakan

Kami nak habaq ni.. Stylelista Festival lagi sekali nak pi Perlis. . Kali ni kami nak orang Perlis dan satu Utara rasa lebih syok, lebih best bila mai Stylelista Festival. . Kami akan berada di Perlis bermula pada 25-27 Ogos 2017, di Dewan Wawasan 2020,Kangar, Perlis. . Hampa tau dakk.. tarikh event pun elok sungguh, sehari selepas geng kerajaan dapat gaji. Sekolah pun pakat mula cuti. Kena pulak tak lambat dah nak sambut Merdeka dengan Raya Haji. . Mana yang nak buat persiapan untuk Raya Haji, kot-kot nak cari kain baju lagi selai dua hat elok dan tak mahai sangat, pakat mai la Stylelista Festival. . 70 buah booth niaga dengan macam-macam jenis produk ada. Nak baju untuk sekeluarga, nak krim muka, barang makeup macam depa dok promo kat live fb, nak beli kuih raya, pakat ada belaka. Harga pasti berbaloi untuk hampa. . Bila cuti sekolah baru mula, anak dah mula tanya nak p cuti kat mana. . Tak pa don't kalut-kalut wahai mak ayah, boleh bawak anak mai Stylelista Festival. Depa boleh masuk pertandingan mewarna PERCUMA, selain tu, pakat boleh bermesra dengan artis yang berniaga dan juga artis jemputan kami. . Nindia artis yang akan ada di Stylelista Festival Usop Mentor Hael Husaini Shila Amin Atul Mokcun Jue Aziz Taufik Azman Mua Utara . Yang mana ada bakat menyanyi, boleh masuk pertandingan karaoke kami. Untung-untung dapat berduet dengan artis jemputan kami nanti. Manalah nak tau, tu semua rezeki. Menang kalah adat bertanding, yang penting kita mencuba. . Meriah tak sangga la 3 hari nanti. Skuad Perodua Era pun mai buat reyuh. Bukan reyuh kosong tau, depa ada bagi goodies bag jugak untuk hampa semua.. . Tudia aih, sakan jugak laa Stylelista Festival kat Perlis kali ni. Padat dan meriah dan kemaih! . Tu hampa jangan lupa mai naa.. habaq sama kat yang lain-lain.. benda baik macam ni kena kongsi ramai-ramai! 25-27 Ogos 2017, Dewan Wawasan 2020, Kangar, Perlis #karnival #pemborongmurah #pemborongmalaysia #pemborongkosmetik #pemborongtudung #fiesta #event #bazaarmalaysia #bazaarpaknil #bazaarpaknilmurah #bazaarmalaysia #usahawanmuda #usahawan #viral #viralataainstagram #eventmalaysia #peniagaonline #sapotlokal #lokalah


Orang lain juga melihat

dpulze Carboot Sale

dpulze Carboot Sale

RM100

RayBan Erika Original

RayBan Erika Original

RM29010

Planner Book 2018

Planner Book 2018

RM205

Further Mark down Price✓

Further Mark down Price✓

RM01